Miracle Sistem

Sunday, February 25, 2007

Fasa Pertama Hampir Tamat

Seperti yang dirancang anak pokok telah pon dipindahkan. sebanyak 378 anak pokok berjaya dipindahkan yang selebihnya akan menyusul kemudian.
Flex hose(hose hitam) di ikat pada tali yang direntangkan disetiap baris. Tujuannya adalah untuk memastikan spray jet menyembur kedalam polybag.

Percubaan terhadap sistem perpaipan turut berjalan lancar. walaupun pada hakikatnya yang anda lihat adalah sesuatu yang gagal, sebenarnya pancutan air sepatutnya menghala kebawah bukan keatas !. ini berlaku akibat daripada tekanan air yang kuat yang menyebabkan flex hose kami terangkat.Sementara itu project fasa ke-2 giat dijalankan. sebanyak 1000 pokok cili dianggarkan terlibat bagi project ini. Antara project yang sedang berlansung adalah:-

  • pengisian polybag
  • penyiapan tapak tangki
  • penyiapan bangsal tangki
  • penyiapan lanskap bagi penyusunan polybag




Alhamdulillah syukur pada Allah swt yang mengizinkan project kami bergerak sejauh ini. dan juga kepada cikgu cikgu kami, jasa anda tidak ternilai harganya & tidak terganti oleh wang ringgit, kepada ahli keluarga yang sangat memberi galakan dan respon yang positif kami ucapkan terima kasih.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home